mandag, desember 20, 2010

Dele julebilder?

Og førjulsbilder?
Hva gjør du julevist akkurat nå?

Jeg gjør ikke noe juleaktig. Jeg slanger meg i en sofa i New York, det er langt utpå formiddagen. Snart skal jeg stå opp fra sofaen og dusje og gå ut på en city walk med en historiker.

I høst da vi spiste fårikål sammen med Jørund ble vi enige om å poste bilder til hverandre her på bloggen, på julaften, lillejulaftenskveld, 1. juledag. Sammen med et par ord. Jørund tar ansvar for storfamilien som feirer i Florida. Malin poster fra Australia. Jeg her fra New York.

Det hadde vært trivelig med en fortelle-maraton fra flere i familien disse dagene, små drypp, det trenger ikke være en avhandling. Og hvis du ikke husker hvordan du gjør det kan jeg forklare deg det. Og hvis du ikke orker lære det kan du sende bildet og noen ord til meg på elinma@broadpark.no så skal jeg lime det inn.

Elin

1 kommentar:

slettnes sa...

For en glimrende ide, den er eg med på.
Bilder og kommentarer fra Sidney, Florida, New Youk og Bodø når jula skrider frem.
Eg tenker: "Hva den teknikken gjør mulig i dagens samfunn er nesten ikke til og tro".
Håper flere hiver seg på denne "familie-kavalkaden"

Bjørg i Bodø