mandag, oktober 18, 2010

Men er det ikke?

Jovisst, slektning Eivind André er i VG i dag fordi han fridde til kjæreste Ida på denne originale måten. "Foran hundre tilskuere fikk jeg Ida til å komme fram til scenen.
Jeg sa at jeg hadde noe å vise henne, og alle de andre i salen."

Så begynte Eivind å kle av seg.
- Publikum plystret og ropte,
og da de så tatoveringen tok de helt av.
Men det var Idas reaksjon han var aller mest spent på.
- Jeg ventet på reaksjonen hennes, og da jeg så at hun fikk tårer i øynene, gikk je ned på kne og tok frem ringen. Hennes svar var ja, sier den nyforlovede 22-åringen.

Paret har vært kjærester i et par år, og Eivind innrømmer at han hadde planlagt frieriet i en god stund.

- Jeg synes alt som skal gjøres skal gjøres med et smell.


- Å få Eivind som ektemann blir veldig bra.
Jeg har visst lenge at det er ham jeg vil ha, sier Ida.

Eivind Andre er barnebarn av Terje og Astrid i Tromsø.
Hilsen Elin som måtte bruke et par sekunder på å fordøye at dette var Eivind Andre som Malin lekte med på hytta hos onkel Terje og i fjæra for bare et lite øyeblikk siden. Hell og lykke ønskes!

Ingen kommentarer: